قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته نیمسال دوم سال تحصیلی 1404-1403 رشته (فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی)

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و با عرض تبریک به تمامی پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1403 این دانشگاه، به اطلاع می رساند کلیه فرآیند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 1404-1403 در دو مرحله انجام می گردد. زمان و نحوه ثبت نام طبق مراحل ذیل اعلام می گردد:
زمان ثبت نام اینترنتی رشته های ( فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی): از روز چهارشنبه مورخ 03/11/1403 لغایت روز چهارشنبه مورخ 10/11/1403 از ساعت 9:30 صبح الی 24
زمان ثبت نام حضوری رشته( فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی): روز شنبه مورخ1403/11/13 از ساعت 8:30 صبح الی 14
لطفا قبل از ثبت نام نکات ذیل و راهنمای ثبت نام را حتما با دقت مطالعه نمایید.
مرحله اول : فرایند ثبت نام به صورت اینترنتی طبق مراحل ذیل انجام می پذیرد:
الف)دریافت فرم معاونت دانشجویی
جهت دریافت فرم مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی اینجا کلیک کنید
ب) ثبت نام در سیستم هم آوا: جهت ثبت نام در بازه ثبت نامی اعلام شده ، به لینک ثبت نام مراجعه (انتهای همین صفحه) و در پنل ثبت نام پذیرفته شدگان با وارد نمودن کد ملی و کلمه عبور (شماره شناسنامه) وارد مرحله ثبت نام شوید.
1- تکمیل اطلاعات شناسنامه ای، آموزشی، بستگان و تکمیلی در قسمت اطلاعات داوطلبان
2- ارسال اسکن مدارک درخواستی (مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و فرم مربوطه که از لینک بالا دریافت و تکمیل گردیده است)
3- دریافت فرم نهایی شماره دانشجویی (در صورت خالی بودن فیلدهای فرم مذکور، ثبت نام تکمیل می باشد و نیازی به تماس تلفنی نمی باشد)
نکته : 1- قبل از اقدام جهت ورود و شروع ثبت نام اینترنتی جهت دریافت و تکمیل فرم از طریق لینک بالا اقدام گردد.
2- قبل از اقدام جهت ورود به سامانه و شروع ثبت نام اینترنتی اسکن کلیه مدارک مورد نیاز به همراه فرمهای تکمیل شده آماده گردد.
3- مدارک اسکن شده باید کاملا دقیق، واضح و خوانا باشد.
4- اطلاعات به صورت دقیق تکمیل گردد. مسئولیت صحت و سقم اطلاعات وارد شده برعهده دانشجو می باشد.
عدم ثبت نام اینترنتی دانشجویان ورودی نیمسال دوم در موعد مقرر به منزله انصراف می باشد.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی :
- - تصویر اصل شناسنامه
- - تصویر اصل کارت ملی (پشت و رو در یک صفحه) (دانشجویانی که کارت ملی ندارند، می بایست تصویر رسید کارت ملی را آپلود کنند)
- - تصویر عکس تمام رخ (4*3) تهیه شده در سال جاری
- - تصویر فرم اظهار نامه انضباطی (معاونت دانشجویی و فرهنگی)
مرحله دوم : (به صورت حضوری) پس از انجام ثبت نام اولیه (اینترنتی)، دریافت فرم نهایی و اطمینان از تکمیل مدارک با اصل مدارک مربوطه در تاریخ اعلام شده در زیر به دانشکده مربوطه مراجعه و نسبت به تحویل مدارک و فرم های ثبت نام اقدام نمایید.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری :
1- اصل و تصویر شناسنامه (2سری)
2- اصل و تصویر کارت ملی (2سری)
3- عکس تمام رخ (4*3) تهیه شده در سال جاری (6 قطعه)
4-مدرک وضعیت نظام وظیفه (برای برادران)
- - اصل حکم مرخصی سالانه برای کارمندان دولت یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط سازمان متبوع
- - اصل یا گواهی مدرک کاردانی (فوق دیپلم برای پذیرفته شدگان نیمسال دوم تا تاریخ 30/11/1403)
* آن دسته از پذیرفته شدگانی که ارائه اصل یا گواهی مدرک کاردانی امکان پذیر نباشد، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کاردانی با محتوای فرم شماره 6 را ارائه نمایند .
7- اصل گواهینامه انجام خدمات قانونی مقرر (طرح لایحه نیروی انسانی) یا معافیت از آن
8-مجوز ادامه تحصیل و یا تاییدیه تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت (فارغ التحصیلان مقطع کاردانی دانشگاه های علوم پزشکی که از مزایای صندوق بهره مند شده اند)
9-تاییدیه تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم (فارغ التحصیلان دوره های کاردانی رشته های تحصیلی غیرپزشکی که از مزایای صندوق مذکور بهره مند شده اند)
10- حکم کارگزینی و فرم موافقتنامه کتبی از اداره آموزش و پرورش محل خدمت شاغلان رسمی یا پیمانی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل آنان
11- ارائه فرمهای ثبت نامی تکمیل شده در زمان ثبت نام حضوری
جهت دریافت فرمهای ثبت نام اینجا کلیک کنید
12-فرم اظهارنامه انضباطی و فرم نهایی ثبت نام اینترنتی (که پس از اتمام فرآیند ثبت نام در زمان ثبت نام اینترنتی دریافت شده است)
د) قابل توجه دانشجویان ذکور مشمول خدمت وظیفه عمومی
پذیرفته شدگان گرامی: ضمن عرض تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون سراسری سال 1403 خواهشمند است قبل از ثبت نام نکات زیر را با دقت مطالعه فرمایید.
- - پذیرفته شدگان گرامی مشمول خدمت وظیفه عمومی ورودی نیمسال دوم سال تحصیلی 1404-1403 لازم است جهت اخذ معافیت تحصیلی دانشجویی، به سامانه واحد خدمات فراجا به آدرس های sakha.epolice.ir و services.epolice.ir مراجعه نموده و پس از تماشای فیلم راهنمای ثبت درخواست الکترونیک معافیت تحصیلی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
همچنین می توانید جهت مشاهده فیلم راهنمای اخذ معافیت تحصیلی دانشجویی اینجا کلیک نمایید.
* توجه بفرمایید در صورت عدم ثبت درخواست در سامانه فوق به هیچ عنوان امکان ثبت نام و شرع تحصیل وجود نخواهد داشت.
* قبل از شروع ثبت درخواست به این نکات دقت فرمایید:
1) فیلتر شکن سیستم یا تلفن همراه خود را خاموش نمایید.
- فیلتر شکن ها را از history سیستم و تلفن همراه خود حذف نمایید.
3) حتما از مرورگر موزیلا استفاده نمایید.
4) در صورت بروز هرگونه مشکل جهت ثبت درخواست با تلفن گویای 096480 با کد استان محل اسکان مربوطه تماس حاصل فرمایید.
2- پس از اطلاع دقیق از نحوه ثبت نام و وارد شدن به سایت ثبت درخواست با نام کاربری (کد ملی) و کلمه عبور(کد سخا) فرآیند ثبت درخواست معافیت تحصیلی را طی نمایید.
*در صورت فراموشی اطلاعات فوق با کلیک بر روی قسمت بازیابی اطلاعات و استفاده از شماره موبایلی که قبلا تعریف شده است امکان بازیابی فراهم خواهد بود.
* در صورت عدم دسترسی به شماره موبایل تعریف شده میتوانید به مراکز پلیس+10 مراجعه و کد سخا خود را استعلام نمایید.
3- پذیرفته شدگانی که دارای معافیت موقت و در انتظار معافیت دائم (پزشکی، کفالت و ..) میباشند می بایست مانند سایر دانشجویان تا دریافت کارت معافیت در سامانه سخا ثبت نام نمایند.
4- پذیرفته شدگانی که مشغول خدمت سربازی میباشند نیز جهت صدور معافیت تحصیلی در سامانه سخا ثبت نام نموده و در صورت عدم وجود منع سازمان وظیفه عمومی و بعد از بررسی جهت ترخیص این افراد از سربازی اقدام لازم صورت می پذیرد.
5- در زمان ثبت درخواست در سامانه سخا تاریخ شروع به تحصیل 01/11/1403 ، مقطع لیسانس پزشکی ناپیوسته و رشته تحصیلی براساس رشته قبولی (فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی) انتخاب شود.
ه ) ثبت نام خوابگاه
دانشگاه علوم پزشکی البرز فاقد خوابگاه ملکی میباشد و هیچ گونه تعهدی در خصوص اسکان دانشجویان ندارد.
- کارت دانشجویی
با توجه به چند منظوره بودن کارت دانشجویی، برای پیش ثبت نام ابتدا به سایت
https://farhangi.abzums.ac.ir/فرم-فعالسازی-کارت-تغذیه-دانشجویان
مراجعه نموده و فرم مربوط به درخواست فعال سازی کارت تغذیه دانشجویی را پر نمائید.
در اولین مراجعه حضوری پس از دریافت کارت، جهت فعال سازی اکانت تغذیه ، به کارشناسان مربوطه در دانشکده ها یا در صورت لزوم به اداره تغذیه واقع در معاونت دانشجویی و فرهنگی مراجعه گردد.
- خدمات رفاهی و تسهیلات دانشجویان
برای دریافت کلیه وام های دانشجویی ارائه تعهد محضری الزامی می باشد. آخرین نسخه تعهد محضری صندوق رفاه دانشجویان، در وب سایت معاونت دانشجویی قسمت مدیریت امور دانشجویی، اداره رفاه، فرم ها در دسترس دانشجویان قرار دارد. دانشجو به همراه یک ضامن رسمی، پیمانی، شرکتی و یا بازنشسته به دفتر رسمی ثبت اسناد مراجعه نموده و پس از انعقاد تعهد، فیش یا حکم کارگزینی ضامن و سند تعهد محضری را به اداره رفاه معاونت دانشجویی فرهنگی جهت ثبت در پرونده تحویل نمایند.
- ثبت نام در نهاد های دانشجویی:
به اطلاع می رساند دانشجویان علاقمند جهت مشارکت در برنامه های فرهنگی و اجتماعی ، ورزشی و حضور در نهاد های دانشجویی می توانند با مراجعه به لینک زیر اقدام نمایند:
https://farhangi.abzums.ac.ir/فرم-ثبت-نام-دانشجویان
- تکمیل فرم اظهار نامه انضباطی (به همراه عکس الصاق شده به فرم مذکور) ، اسکن و بارگذاری در سامانه هم آوا الزامی می باشد.
بدیهی است عدم اقدام جهت ثبت نام در هر یک از مراحل فوق به منزله انصراف می باشد.
ضمنا شما عزیزان می توانید درصورت داشتن هرگونه سؤال و یا مشکل در ثبت نام از ساعت 08:30 لغایت 14:00 از طریق شماره ذیل با معاونت دانشجویی و فرهنگی تماس حاصل فرمائید و جهت آگاهی بیشتر درباره شرایط خوابگاه، تغذیه و وامهای دانشجویی به سایت معاونت فرهنگی و امور دانشجویی به آدرس https://farhangi.abzums.ac.ir مراجعه نمائید.
آدرس و شماره تماس معاونت فرهنگی و امور دانشجویی :
آدرس کرج – باغستان- اشتراکی جنوبی- گلستان ششم - ساختمان معاونت دانشجویی و فرهنگی
کد پستی : 3147734568
شماره تماس : 02634349800 -02634349801
اداره رفاه |
داخلی 401 |
اداره تغذیه |
داخلی 404 |
دبیرخانه شورای انضباطی |
داخلی 204 |
اداره امور خوابگاهها |
( خوابگاه دختران داخلی403 خوابگاه پسران داخلی 408) |
اداره تربیت بدنی |
02632802843 |
- کلیه دانشجویان غیر بومی جدیدالورود می بایست جهت دریافت خدمات مراقبت سلامت که تاریخ آن متعاقبا از طریق سایت https://farhangi.abzums.ac.ir اعلام می گردد به دانشکده پزشکی مراجعه نمایند.
کلیه دانشجویان بومی جدیدالورود می بایست حداکثر تا تاریخ 30/11/1403 جهت انجام معاینات پزشکی به نزدیکترین مرکز و یا پایگاه سلامت محل سکونت خود مراجعه نمایند.
نکات قابل توجه
*تاریخ شروع کلاسهای نیمسال دوم 16/11/1403 می باشد.
* پذیرفته شدگان نیازی به انتخاب واحد اینترنتی نداشته و پس از ثبت نام انتخاب واحد توسط دانشکده انجام خواهد شد.
* انتقال و جابجایی همزمان دانشجویان ترم 1 از نظر آیین نامه میسر نمی باشد، جهت این امر از مراجعه حضوری خودداری فرمایید.
ضمنا شما عزیزان می توانید درصورت داشتن هرگونه سؤال و یا مشکل در خصوص ثبت نام از ساعت 9:00 لغایت 14:00 با شماره تلفن 32563321-026 تماس حاصل فرمائید.
آدرس دانشکده ها جهت تحویل حضوری مدارک :
دانشکده پرستاری (رشته فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی): کرج- میدان نبوت -انتهای بوعلی غربی- بالاتر از دانشگاه هنر-پردیس
دانشگاه علوم پزشکی-دانشکده پرستاری تلفن:34287329 -026 کد پستی: 3149969415
نظر دهید